Saturday, February 19, 2011

famiLi Mentua

Esok hari terakhir cuti (Ahad) untuk aku menikmati sepenuhnya bersama isteriku. Selepas ini, aku terpaksa meninggalkan dia untuk tempoh yang agak lama (sebulan-2) dekat rumah mentua sebab terpaksa diberi sepenuh perhatian kerana sedang mengandungkan anak pertama kami yang sudah masuk bulan ke-6. Disebabkan selama tinggal dengan aku, perhatian kat dia hanya pada waktu aku balik office je. Kali ini aku tekad untuk biar mak mentua aku yang best menjaga dia bersama abang dia merangkap Doktor. So, harap dapat rawatan 1st class during dengan mentua dan abgnya. Even aku pun tak lama lagi mungkin ke laut, aku harap aku dapat temankan dia berkonvo master pada 26th March ni di UTM, Skudai.

Tiba2 aku teringatkan minggu depan aku ada exam penting. Exam yang memerlukan aku mengeluarkan keringat kepala aku ini yang agak sudah tepu sebab dah lama tak baca buku. Tapi takpe, aku hanya harapkan lulus, C je coz dengan kelulusan itu aku boleh meningkatkan pretasi hidup aku ini. To my sifu, doakan aku lulus.

No comments:

Post a Comment